Departament de Tecal > Notícies > PREMI AL MILLOR PÒSTER AL CONGRÉS DE MICOTOXINES

14/9/2016
PREMI AL MILLOR PÒSTER AL CONGRÉS DE MICOTOXINES

El passat 6 de setembre i en el marc del II Congrés de la Xarxa Nacional d’Excel•lència en Micotoxines celebrat a Càceres, es va atorgat el premi a la Millor Comunicació Pòster al treball que va portar per títol "Avaluació in vitro de la capacitat d'adsorció de micotoxines de bentonites dioctaèdriques i trioctaèdriques", presentat per Pilar Vila, Sonia Marín, Vicente Sanchis i Antonio J. Ramos , de la Unitat de Micologia Aplicada del Departament de Tecnologia d’Aliments de la Universitat de Lleida.

Darrera modificació: 14/09/2016