Departament de Tecal > Notícies > GRAN ÈXIT DEL CURS MOOC "LES CLAUS DE LA PRODUCCIÓ D'ALIMENTS: TECNOLOGIA I GESTIÓ”

25/11/2016

El curs "LEs claUs de la producció d'aliments: TecnologIa I Gestió" És el primer curs MOOC organizaT des del Departament de TecnologIa d'Aliments de la Universitat de Lleida. A data d'avui s'han inscrit 1900 persones.
Un curs MOOC és un curs gratuit, on-line, obert i participatiu, en el qual els estudiants i els materials del curs estan distribuïts i accessibles a la web.
Aquest curs és segurament el primer curs MOOC que aborda, en llengua espanyola, els elements clau de la producció d'aliments. A través de 5 mòduls l'alumne pren contacte amb la realitat de les matèries primeres alimentàries, i la seva transformació en aliments adequats al consumidor. També s'endinsa en les necessitats que comporta l'aconseguir una vida útil llarga per als mateixos (mitjançant processos d'inactivació enzimàtica i microbiana) i conseguir la ralentització del deteriorament...i tot això amb una pèrdua mínima de qualitat sensorial i nutricional, i sense posar en risc la inoquitat dels aliments produïts.
El curs, que va començar el 14 de novembre, te una durada de 5 setmanes, i durant aquestes, 30 videos es van desgranant els diferents coneixements, amb el suport de material complementari.
El professorat del Departament de Tecnologia d'Aliments responsables del curso han estat: Sonia Marín, Isabel Odriozola, Robert Soliva, Estanislau Fons i Antonio J. Ramos.
La inscripció és gratuita a la plataforma Miriada X:

Darrera modificació: 25/11/2016