Departament de Tecal > Notícies > ESTADA POSTDOCTORAL DEL Dr. YELKO RODRÍGUEZ DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

2/6/2017
ESTADA POSTDOCTORAL DEL Dr. YELKO RODRÍGUEZ DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

El Dr. Yelko Rodríguez ha realitzat una estada en els laboratoris de Micología Aplicada del departament de Tecnologia d'Aliments de la Universitat de Lleida com a resultat de l'obtenció d'una ajuda “Red de Campus de Excelencia Internacional con Actividad Agroalimentaria” de la Fundació Triptolemos a la mobilitat de doctors dins de la xarxa. L'estada es va realitzar del 2 al 20 de maig de 2017.

El projecte es va centrar a investigar la influència del procés d'elaboració de cervesa en el contingut d'algunes micotoxinas del gènere Fusarium d'interès toxicológico, tals com tricotecens, zearalenona i fumonisines, les quals presenten una incidència rellevant tant en gra com en producte final. L'estada ha permès una col·laboració entre els grups de recerca sobre micotoxines i fongs toxigénics liderats pel Dr. Jordi Mañes de la Universitat de València i el Dr. Vicente Sanchis de la Universitat de Lleida.

Darrera modificació: 06/06/2017